به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس قاسم قمری در گفتگو با خبرنگاران گفت: راه ارتباطی ۶۰ روستای شهرستان اهر به علت بارش برف همراه با کولاک بسته شده و با ادامه بارش ها و وزش باد این تعداد نیز در حال افزایش است.

قمری در ادامه افزود: در حال حاضر محورهای اهر – تبریز، اهر – ورزقان، اهر – مشگین شهر و اهر – کلیبر باز بوده و تردد در راههای روستایی نیز با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

وی از آماده باش کامل نیروهای راهداری در محورهای شهرستان خبر داد و گفت: ۷ اکیپ راهداری در راه های روستائی و ۵ اکیپ در راه های اصلی مشغول برف روبی مسیرها هستند.

رئیس اداره اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در جاده ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ دریافت نمایند.

قمری اظهار داشت: همکاران زحمتگش این اداره بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات رانندگان و مسافرین عزیز در خصوص وضعیت راه ها می باشند.