به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ناصر نصیری در جلسه شورای ICT اهر که با حضور مدیران وزارت ارتباطات و مدیران کل ارتباطات زیرساخت، مخابرات، پست و تنظیم مقررات آذربایجان شرقی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: وقتی از دستگاهی و وزارتخانه‌ ای انتقاد می‌ شود، یعنی آن دستگاه و وزارتخانه هنوز زنده است و اگر می‌ بینیم از مسئولی یا دستگاهی انتقادی نمی‌ شود یعنی امیدی به فعالیت و اقدامات آن دستگاه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه انتقاد ها باعث پیشرفت و رفع نواقص می شود، افزود: حال زمان تعارف با یکدیگر و پنهان کردن مشکلات نیست بلکه مسئولان شهرستانی و استانی می‌ بایست مشکلات و مطالبات را با جدیت از مسئولان کشوری پیگیری کنند.

مدیرکل امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تأکید کرد: انتقاد و طرح سؤال از وزرای دولت امری عادی و قانونی است و اگر انتقاد و طرح سؤال از روی دلسوزی باشد قابل‌ستایش است چرا که آن نماینده پیگیری مشکلات مردم را در اولویت قرار داده است.

نصیری با بیان اینکه استان و شهرستانی در کشور نداریم که از نظر حوزه ارتباطات مشکلی نداشته باشد، اظهار داشت: اگر به وضعیت حوزه ارتباطات استان‌ ها و شهرستان‌ ها نگاه کنیم، می‌ بینیم کم و کاستی‌ هایی هنوز وجود دارد ولی اهر در مقایسه با سایر نقاط کشور وضعیت مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: هدف از حضور مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی در شهرستان اهر بررسی مشکلات زیرساختی ارتباطات شهرستان‌ های اهر و هریس بوده که سعی داریم هر مشکلی وجود دارد، احصاء و با رفع آن بتوانیم خدمتی برای مردم این شهرستان‌ ها کرده باشیم.

مدیرکل امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین بیان داشت: طرح سؤال اخیر نماینده مردم اهر و هریس از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ حق بوده چراکه وی دغدغه پیگیری و رفع مشکلات مردم اهر و هریس را دارد و می‌ توان گفت عبدالهی یکی از معقول‌ ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

نصیری با اشاره به اینکه برخی از همکاران در وزارت ارتباطات از انتقادات و طرح سؤال از شخص وزیر ناراحت می‌ شوند، گفت: بعضاً سؤالاتی از سوی نمایندگان مجلس مطرح می‌ شود که می‌ دانیم از روی غرض‌ ورزی است تا دلسوزی و پیگیری مشکلات مردم، اما شخص بنده سؤال از مدیران دولتی و پیگیری مشکلات مردم را با ارزش می‌ دانم و تأکید دارم که باید به این نمایندگان احترام گذاشت.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه اجرای پروژه‌ های ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان‌ بر است و در یک آن به چشم نمی‌ آید، گفت: مشکلات ارتباطاتی شهرستان های اهر و هریس که توسط مهندس عبدالهی اعلام شده، با اولویت خاصی از وزارتخانه پیگیری می‌ شود.