به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، میر جلال الدین موسوی در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر با معاونین شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی و معاون فرماندار گفت: بایستی انشعابات بلاتکلیف فضای سبز داخل شهر اهر تا پایان سال جاری بر اساس توافق فی مابین شورا، شهرداری و آب و فاضلاب تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به بدهی های دوطرفه آب و فاضلاب شهری و شهرداری اهر، اظهار کرد: طبق توافقات انجام شده، مقرر شد بدهی های آب و فاضلاب شهری و شهرداری اهر به یکدیگر تا پایان شهریورماه بواسطه تهاترهایی ظرف ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با بیان اینکه بدهی شهرداری اهر به شرکت آب و فاضلاب به‌ ورت تقسیطی پرداخت می شود، گفت: شهرداری اهر حدود ۷۰۰ میلیون تومان و آب و فاضلاب ۳۵۰ میلیون تومان بدهی دارند که پس از تهاتر بدهی های این مجموعه ها به یکدیگر حل و فصل خواهد شد.

موسوی از توافق شهرداری و شورای شهر اهر با شرکت آب و فاضلاب استان برای ادامه شبکه آب و فاضلاب شهری در مناطق باقی مانده خبر داد و گفت: طبق توافقات انجام‌ شده در راستای ادامه احداث شبکه فاضلاب شهری در مناطق فاقد شبکه فاضلاب، مقرر شد تا شهرداری اهر پس از تصویب شورا از دریافت هزینه حفاری ها تخفیفاتی برای شرکت آب و فاضلاب لحاظ کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر که در شهر اهر نیاز به احداث ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب وجود دارد، توافق گردید تا این پروژه به مدت ۲ سال عملیاتی شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با تأکید بر اینکه نشست‌ های تخصصی شورای شهر اهر با دستگا ه‌ها و ارگان‌ ها در جهت رفع مشکلات شهروندان ادامه خواهد داشت، گفت: شهرداری اهر بعضاً به دستگاه‌ هایی بدهی دارد و از برخی دستگاه‌ های دیگر نیز طلب دارد که در راستای حل مشکلات بین بخشی، نشست‌ ها و بررسی مشکلات شهری با دستگاه‌ ها و ارگان‌ ها ادامه می‌ یابد.

میر جلال الدین موسوی در پایان سخنان خود از حمایت فرماندار و معاون فرماندار شهرستان اهر از شهرداری اهر و شورا در راستای پیشبرد امور شهری تشکر و قدردانی کرد.