به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدرضا حائری در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر با معاونین شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی و معاون فرماندار با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب از بابت آب‌ بهای فضای سبز در طی سه دوره سال جاری از شهرداری اهر ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال طلب دارد، گفت: در حال حاضر ۱۳ انشعابی که در اختیار شهرداری است برای ما نمره منفی بوده ولی تا به حال ضمن اینکه مانع‌ تراشی نکرده ایم، تعامل خوبی نیز داشته ایم.

وی افزود: کسی منکر این نیست که آب و فاضلاب شهری اهر از بابت حفاری ها به شهرداری اهر بدهی ندارد اما علی رغم اینکه گران تر شدن قیمت قیر تنها محدود به ماه های گذشته و حال می شود، شهرداری به دلیل بدهی ها اجازه حفاری نمی دهد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری اهر ادامه داد: به لحاظ اینکه نتوانستم مجوز حفاری بگیریم، اعتبارات سال ۹۷ توسعه شبکه فاضلاب از دست رفت و در شش ماهه دوم سال جاری نیز نمی توانیم عملیات عمرانی در سطح شهر انجام دهیم.

محمدرضا حائری در پایان با بیان اینکه در حال حاضر نیاز به احداث ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر داریم، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، ۱۳ کیلومتر دیگر که مشکلی فنی دارد، بعد از برطرف کردن مشکل فنی نسبت به احداث اقدام می کنیم.