به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در حاشیه دوازدهمین بازدید خود از روند اجرای پروژه بزرگراه تبریز- اهر گفت: بر اساس برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده، ۳۱ کیلومتر از بزرگراه اهر – هریس – تبریز باید امسال به اتمام برسد که خوشبختانه این مسیر تا آذر ماه سال جاری زیر بار ترافیک می‌ رود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۰ کیلومتر از این بزرگراه آسفالت ریزی شده و کار آسفالت ریزی تا آذر ماه به اتمام خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مدیریت دو گلوگاه مهم در مسیر بزرگراه اهر – هریس – تبریز، خاطرنشان کرد: ۲ کیلومتر از مسیر تراشه برداری انجام شده و تا ۲ هفته آینده آماده برای حمل و نقل می شود.

خدابخش با اشاره به مشکل کمبود ماشین آلات سنگین برای تکمیل بزرگراه اهر – هریس – تبریز، گفت: هم اکنون ۱۵۰ دستگاه ماشین الات سنگین در این محور مشغول فعالیت است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۱۵ کیلومتر باقی مانده از بزرگراه اهر – هریس – تبریز سال آینده به اتمام خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود به بزرگراه خواجه – ورزقان نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰ کیلومتر از سه راه خواجه به سوی ورزقان نیز آماده بهره برداری است که تا پایان این هفته افتتاح می شود.

گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی در دوازدهمین بازدید خود از روند اجرای پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز، در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت و دستورهای لازم برای تسریع در عملیات اجرایی آن را صادر کرد.