به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس بهبود سعادتی در دیدار اعضای شورای بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با رئیس اداره ورزش و جوانان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در این شهرستان طی ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت: با همکاری اداره ورزش و هیأت های ورزشی شهرستان اهر سعی خواهد شد تا این یادواره که در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار برنامه‌ ریزی شده به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران اهری در تمامی زمینه‌ های فرهنگی و ورزشی فعالیت‌ های خوب و ارزشمندی دارند و مقام های برتر را کسب می کنند.

رئیس شورای شهرستان اهر همچنین ضمن دعوت از عموم شهروندان و ورزشکاران برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، عنوان کرد: ورزشکاران شهرستان اهر در کلیه مناسبت های ملی و مذهبی حضور داشته و دارند که این حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از سال های قبل خواهد بود و نقشه دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام خواهند گذاشت.

بهبود سعادتی در پایان دلیل دیدار اعضای شورای بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با رئیس اداره ورزش و جوانان را تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و اعلام آمادگی برای همکاری در مراسمات و مسابقات ورزشی عنوان کرد.