به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، میر جلال الدین موسوی در گفت و گو با خبرنگاران از ایجاد گرم خانه در فصل سرما طی سال جاری جهت استفاده نیازمندان شهر اهر خبر داد و اظهار کرد: برای آسایش شهروندان آقا که به هر دلیل ممکن از داشتن مکان خواب و استراحت امن و گرم در ایام سرد سال بی بهره اند، مکان خواب با امکانات جانبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری از لحاظ اجتماعی نیز مسئولیت دارد، ادامه داد: ما به چهره شهر از هر لحاظ از جمله در مباحث اجتماعی مسئولیم و طی آن جلسه ویژه شورای شهر با دستور ایجاد گرم‌ خانه برگزار شد که در این جلسه از روسای بهزیستی و جمعیت هلال‌ احمر شهرستان نیز دعوت به عمل آمد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهر، ضمن تشکر از مجموعه‌ های همکاری کننده در اجرای این طرح، افزود: طبق مصوبه شورا، مکان مورد نظر شهرداری در خیابان رسالت برای ایجاد گرم‌خانه اختصاص یافت که طبق توافق، تجهیز تخت‌ های چند طبقه و پتو بر عهده بهزیستی و هلال‌ احمر خواهد بود.

موسوی همچنین گفت:  انشعابات انرژی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام از سوی شهرداری انجام خواهد گرفت که در مکان مذکور در حال آماده سازی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مکان حدود ۲۰ نفر ظرفیت دارد که شهروندان می‌ توانند آقایان نیازمند که فاقد مکان گرم و جای خواب هستند را جهت استفاده از این گرم‌خانه به اداره بهزیستی شهرستان اهر معرفی کنند.