به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی با تاکید بر اینکه مدارس شهرستان اهر برای جذابیت راهپیمایی ۱۳ آبان، برنامه های متنوعی را تدارک ببینند، گفت: مبارزه با ظلم و ستم حتی با کمترین نیرو علی رغم اینکه ریشه قرآنی دارد، بر مسلمانان واجب است.

وی افزود: بر اساس فرمایش امام راحل (ره)، روز ۱۳ آبان باعث سرنگونی ابهت استکبار جهانی و فروریختن ساختار پوشالی آمریکا شده است.

امام جمعه اهر در ادامه با بیان اینکه بر اساس آخرین خطبه های پیامبر اکرم (ص،) رفتن زیر بیرق کفر باعث لعن و نفرین خداوند می شود، جمهوری اسلامی را حریت بخش مومنین و مسلمانان دانست و اظهار داشت: با همت آموزش و پرورش و سایر ادارات شهرستان مانند تمامی تجمعات پیشین، ۱۳ آبان نیز با توجه به شرایط حساس کنونی باید باشکوه تر از هر سال برگزار شود.

وی ضمن اعلام اینکه هر نظامی ممکن است مشکلات و مسائلی داشته باشد، بر ادامه مسیر زیر سایه مقام معظم رهبری و تبعیت از منویات ایشان تاکید کرد و افزود: به کوری چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری با برملا کردن نقشه های دشمن مبنی بر تغییر نظام در چهلمین سال انقلاب، برنامه ۵۰ ساله انقلاب اسلامی را تدوین نموده اند.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان بر لزوم تشکیل کمیته تخصصی مبنی بر بررسی و جذب حمایت های مشاوران منطقه در این زمینه تاکید کرد و گفت: بحث پوشش تحصیلی در دانش آموزان امری مهم و ضروری است که ایجاد آمادگی فکری در دانش آموزان از طرف معلمان و دبیران بر آن مؤثر خواهد بود.