به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای زکات شهرستان اهر ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا، امام حسین (ع) و یاران باوفایش، بر لزوم تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف فریضه الهی زکات تاکید کرد و اظهار داشت:  وظیفه دینی و شرعی همه ما مسئولین است که با نهادینه سازی فریضه الهی زکات، بخش کوچکی از مشکلات افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی و نیازمندان را برطرف نمائیم.

وی در ادامه به شوراهای زکات در روستاها اشاره کرد و گفت: طبق ابلاغیه وزارت کشور، از سال ۹۶ شوراهای زکات در روستاهای اهر کار خود را آغاز کرده اند که تاکنون تعداد ۷۸ شورای زکات در این شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار اهر همچنین گفت: امسال با همکاری اداره جهاد عشایری با پخش ظروف ویژه، پنیر مستحبی از عشایر عزیز جمع آوری و بین مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر توزیع شد.

محمودی ادامه داد: با همکاری خیرین و بازاریان، زکات مستحبی و مال و التجاره مانند کفش نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستن اهر جمع‌ آوری و در بین مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی در پایان با اعلام اینکه روز ۱۳ آبان ماه‌ نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی، نهادها، سازمان ها، دانشگاهیان، درخواست داریم تا همه باهم و به همراه خانواده های عزیز در راهپیمایی این روز بزرگ حضور به هم رسانند.