اخبار شهرستان » اخبار منطقه ارسباران » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 28565
شنبه - 24 آذر 1397 - 10:45
استاندار آذربایجان شرقی:

تکمیل کامل بزرگراه اهر – تبریز در سال ۱۳۹۸ / افتتاح ۲۲ کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز در دهه فجر سال جاری

استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل بزرگراه اهر – تبریز تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: ۲۲ کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز در دهه فجر سال جاری زیر بار ترافیک می رود.

تکمیل کامل بزرگراه اهر – تبریز در سال ۱۳۹۸ / افتتاح ۲۲ کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز در دهه فجر سال جاری

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر محمدرضا پورمحمدی در اولین بازدید خود از پروژه بزرگراه اهر – تبریز، طی گفتگویی با خبرنگاران، این پروژه را جزو پروژه های اولویت دار استان برشمرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شده، تا پایان سال جاری ۳۱ کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز زیر بار ترافیکی می رود ولی در دهه فجر سال جاری ۲۲ کیلومتر از پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد بزرگراه اهر – تبریز تاکنون آماده و زیربار ترافیک رفته است، افزود: طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، هم اکنون مجموع پیشرفت فیزیکی بزرگراه اهر – تبریز حدود ۷۵ درصد است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه نماینده مردم اهر و هریس در کجلس نیز به جد پیگیر تکمیل این بزرگراه هستند و ما سعی می‌ کنیم به مطالبات مردم منطقه ارسباران پاسخ دهیم، اظهار داشت: جاده اهر – تبریز یکی از پر ترافیک ترین جاده های استان آذربایجان شرقی است که ارتقاء آن به بزرگراه در راستای تسهیل در کاهش ترافیک و حوادث رانندگی است.

گفتنی است در این بازدید نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرمانداران اهر و هریس، دکتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی را همراهی می کردند.