به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، امیر حسین بهداد، مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی طی حکمی حامد عباسپور عرشی را به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان اهر منصوب و از زحمات مهدی احمدی منش، رئیس اسبق اداره دامپزشکی شهرستان اهر قدردانی کرد.

گفتنی است طی مراسمی با حضور فرماندار اهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، حامد عباسپور عرشی به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان اهر معارفه شد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهدی احمدی منش، رئیس سابق اداره دامپزشکی شهرستان اهر، برای سرپرست جدید  آرزوی موفقیت کرد.

امیر حسین بهداد با اشاره به مشکلات همکاران دامپزشکی در اجرای وظایف محموله، از همکاری نامناسب دامداران در اجرای برنامه های سازمان دامپزشکی (واکسیناسیون، مسائل زیست محیطی و …) اظهار گلایه کرده و از تعامل مناسب ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در همکاری لازم با اداره دامپزشکی شهرستان اهر تقدیر نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به کاهش مبتلایان به تب مالت انسانی از تعداد ۱۷۳۲ نفر در سال ۹۳ به تعداد ۴۴۰ نفردر سال ۹۷ را ناشی از واکسیناسیون به موقع و صحیح ذکر کرد.

بهداد همچنین از از ساماندهی و پافشاری جهت تجهیز کشتارگاه های دام به سردخانه های بالای صفر در جهت مقابله با بیماری CCHF خبر داد.

وی در پایان در خصوص به کارگیری افراد جدی و کار بلد در مسئولیت های مهم ادارات دامپزشکی شهرستان ها تاکید کرد.

شایان ذکر است حامد عباسپور پیش از این به عنوان کارشناس و معاون اداره دامپزشکی شهرستان های سردشت، میاندواب، کلیبر و اهر مشغول به کار بوده است.