اخبار شهرستان » اخبار ویژه » فرهنگی
کد خبر : 28716
سه شنبه - 2 بهمن 1397 - 10:05
دبیر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر:

برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نباید به دهه فجر محدود شود / نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب اسلامی در اهر برگزار می شود

دبیر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در اهر دایر می شود.

برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نباید به دهه فجر محدود شود / نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب اسلامی در اهر برگزار می شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی زارعی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اهر و شورای هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نباید به دهه مبارک فجر محدود شود، گفت:  موضوع مدنظر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر این است که برنامه‌ های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تا پایان سالجاری تداوم یابد و دستگاه‌ ها در این میان برای برگزاری برنامه‌ ها تا پایان سال برنامه‌ ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵ جلسه شورای راهبری و سیاست‌ گذاری برنامه‌ های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان اهر برگزار شده است، اظهار داشت: در ستاد هماهنگی برنامه‌ های دهه فجر و شورای راهبری و سیاست‌ گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۶ کمیته با حوزه‌ های مختلف تشکیل یافته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر همچنین افزود: تا به حال ۹۰ درصد کمیته‌ های ستاد گرامیداشت دهه فجر جلسات خود را تشکیل داده‌ اند و قرار است تا کمیته‌ های باقی‌ مانده در اسرع وقت جلسات تخصصی را تشکیل دهند.

مهدی زارعی از برپایی نمایشگاه عملکرد دستگاه‌ ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هم‌ زمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب اسلامی در قالب ۴۰ غرفه از ۱۲ لغایت تا ۲۲ بهمن‌ ماه در سالن شهید جوانی آموزش و پرورش دایر می‌ شود.

دبیر ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان اهر در پایان با اشاره به تقارن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه ادامه داد: دستگاه‌ های اجرایی شهرستان اهر در برگزاری مراسمات و تبلیغات محیطی حتماً ایام فاطمیه را در برنامه‌ ها لحاظ کنند.