به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اهر و هماهنگی برنامه‌ های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۷۴ پروژه عمرانی و خدماتی با صرف اعتبار ۷۵ میلیارد تومان هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اهر افتتاح و به بهره‌ برداری خواهد رسید.

وی ابراز داشت: فاز دوم خط انتقال گاز اهر – ورزقان از منشعب خط صادراتی ارمنستان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان ه م‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود که این پروژه بزرگ‌ ترین طرح قابل افتتاح در دهه فجر است.

فرماندار اهر بیان کرد: به گذشته چهل ساله‌ مان افتخار می‌ کنیم و امسال در مقابل توطئه‌ های دشمنان برای ضربه‌ زدن به نظام جمهوری اسلامی، در راه‌ پیمایی تماشایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور خواهیم داشت.

محمودی با انتقاد از تاخیر در ارائه گزارش عملکرد چهل‌ ساله دستگاه‌ ها یادآور شد: از آبان‌ ماه طی نامه‌ ای اعلام کردیم تا دستگاه‌ ها گزارش عملکرد چهل‌ ساله‌ شان را ارائه دهند ولی برخی دستگاه‌ ها تاخیر داشتند و برخی دیگر نیز هنوز ارائه نکرده‌ اند که لازم است مدیران در این خصوص توضیحات قانع‌ کننده تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه بهمن‌ ماه نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: ملت ایران در بهمن‌ ماه ۵۷ حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را برچیدند و حکومت اسلامی و عدالت‌ محور پایه‌گذاری کردند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: چهل سال است ملت ایران در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی شهیدانی تقدیم می‌ کنند که چون این مردم تا پای جان از نظام و انقلاب پشتیبانی می‌ کنند.

زاهد محمودی بر لزوم برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهر تاکید کرد و گفت: همان اندازه که مخالفان انقلاب اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی تلاش می‌ کنند ما نیز همان اندازه باید با تشریح دستاوردها مردم را در جریان امر قرار دهیم.

وی با ذکر اینکه مردم شهرستان اهر باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان مطلع باشند، ابراز داشت: اگر می‌ خواهیم در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز شویم بایستی اتحادمان را حول محور ولایت‌ فقیه حفظ کنیم و همانند دوران دفاع مقدس مقابل دشمنان صف‌ آرایی کنیم.

فرماندار اهر بابیان این که خانواده های شهدا در طول چهل سال گذشته بر گردن همه علی الخصوص ما مدیران حق دارند، افزود: مردم سرمایه اصلی و صاحبان نظام اسلامی هستند که از این‌ رو به مدیران تاکید می‌ کنم با مردم با احترام سخن گفته و رفتار در خور شان داشته باشند.

محمودی در ادامه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: شاید دستگاهی بگوید دستاورد ملموس ندارد اما در طول این سال‌ ها دستاوردهای مختلفی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در طول سال‌ جاری بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرده‌ ایم، افزود: وضعیت شهرستان اهر از نظر خدمات‌ رسانی نسبت به چهل سال گذشته تفاوت‌ های بسیاری داشته به طوری که اگر تسهیلاتی پرداخت می‌ کنیم بر پایه جزئی از دستاوردهای نظام است.

فرماندار شهرستان اهر در پایان تصریح کرد: تنها اسناد دفاع مسئولان از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل سیاه‌ نمایی‌ های دشمنان، عملکرد چهل‌ ساله دستگاه‌ هاست چون با این راهکار هم دستاوردها را تشریح می‌ کنیم و هم پاسخ به تبلیغات سوء رسانه‌ های معاند می‌ دهیم.