اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار منطقه ارسباران » اخبار ویژه » فناوری
کد خبر : 2876
یکشنبه - 1 اسفند 1395 - 11:45
رئیس مخابرات شهرستان اهر

راه انداری نسل های ۴ و ۴.۵ تلفن همراه در اهر و هوراند

رئیس مخابرات شهرستان اهر از راه اندازی نسل های ۴ و ۴.۵ تلفن همراه در شهرستان های اهر و هوراند خبر داد.

راه انداری نسل های ۴ و ۴.۵ تلفن همراه در اهر و هوراند

مهندس مختار معتمدی در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) گفت: نسل های ۴ و ۴‌.۵ تلفن همراه برای مشترکین اپراتور همراه اول با هزینه بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال در شهرستان های اهر و هوراند راه اندازی شده است.

وی افزود: در شهر های اهر و هوراند تعداد ۱۹ سایت BTS وجود دارد که در ارتقا و نوسازی انجام گرفته، سیستم های مخابراتی برند هوواوی جایگزین سیستم های زیمنس شده اند.

رئیس اداره مخابرات اهر گفت: این ارتقا و نوسازی توسط شرکت ارتباطات سیار ایران و با همکاری شرکت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی انجام گرفته شده است.

مهندس معتمدی علت اختلالات اخیر تلفن های همراه در این منطقه را همین موضوع عنوان کرد و گفت: در چند روز آینده این اختلالات نیز به طور کامل برطرف خواهد شد و مشترکین می توانند از بروز ترین نسل های تلفن همراه در شهرستان های اهر و هوراند استفاده کنند.

وی در پایان گفت: مشترکینی که پیامک طرح تعویض “رایگان” سیم کارت به یوسیم (ویژه دارندگان تلفن همراه با پشتیبانی از اینترنت پر سرعت نسل ۴) را دریافت کرده اند، می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات مشتریان، علاوه بر تعویض “رایگان” سیم کارت خود به یوسیم جهت بهره مندی از اینترنت نسل ۴ و ۴٫۵، یک بسته اینترنت پرسرعت ۴ گیگابایتی نیز هدیه بگیرند.