به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابران، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی شهرستان اهر با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن ورزشی کوثر آغاز به کار کرد.

۲۲ دستگاه دولتی، بخش خصوصی و موسسات زیر نظر دستگاه های دولتی در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی شهرستان اهر در قالب ۳۵ غرفه شرکت کرده اند.

گفتنی است صنایع دستی، فرش و ورنی، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی، تجهیزات زیرساختی، محصولات بهداشتی و درمانی از جمله محصولاتی هستند که در این نمایشگاه به عرضه نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است بیش از ۲۵۰۰ انواع تولیدات و دستاورد در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب اسلامی شهرستان اهر عرضه شده است.

نهادهایی همچون سپاه ناحیه اهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ادارات گاز، آب و فاضلاب شهری، جهاد کشاورزی، امور عشایر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه آزاد، میراث فرهنگی، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهداشت و درمان و کتابخانه های عمومی در این نمایشگاه غرفه دایر کرده اند.

بر اساس این خبر، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر تا ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ شب در سالن ورزشی کوثر آماده میزبانی از علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.