به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدارس خیرساز دو کلاسه روستای دامن آباد، دو کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با صرف اعتبار ۲۹۰ میلیون تومانی با همت خیرین افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در آیین افتتاح این مدارس با قدردانی از عنایت خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: برادران ابراهیمی و نایب درختان، خیّرین مدرسه ساز که با اقدام خیرخواهانه سه باب مدرسه در روستاهای دامن آباد، ملالار و یایجلو احداث کردند.

قادر رمضان پور افزود: مدرسه ۲ کلاسه روستای دامن آباد با زیربنای ۱۰۴ مترمربع و با صرف هزینه ۱۱۰ میلیون تومانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در مدرسه روستای دامن آباد ۱۶ دانش آموز متشکل از ۱۰ دانش آموز دختر و ۶ دانش آموز پسر و ۲ معلم مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: همچنین مدرسه ۲ کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با همت خیرین شرکت آذر فولاد امین به ترتیب در زیربنای ۱۰۵ و ۷۶ مترمربع مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رمضان پور در پایان خاطرنشان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر در استقرار و جابه جایی مدارس کانکسی و برف روبی راه‌ های روستایی در جهت ممانعت از تعطیلی مدارس همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارند و از شبکه بهداشت و درمان نیز به لحاظ اعزام پزشکان به مدارس روستایی قدردانی می‌ کنم.