به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آرتین کمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه امسال ۶۱ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد یک نفر زن بود، ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۱۲۹ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۶ نفر زن و یک هزار و ۹۳ نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی اظهار داشت: تعداد مصدومان حوادث کاری در ۱۰ ماهه سال گذشته یک هزار و ۱۷۶ نفر بود که این آمار در ۱۰ ماهه سالجاری چهار درصد کاهش یافته است.

کمالی اضافه کرد: دی ماه امسال ۵ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ نفر کاهش یافته است.

وی همچنین گفت: ۱۱۷ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری در دی ماه امسال به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به سال گذشته کاهش حدود ۳ درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی در پایان یادآوری کرد: در سال گذسته ۶۷ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند و یک هزار و ۳۳۲ نفر نیز مصدوم شدند.