به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه ۲ نفر مصدوم سوختگی در روستای برازین شهرستان ورزقان پس از ۱۰ ساعت تلاش عوامل و نیروهای مدیریت بحران شهرستان اهر نجات یافتند، گفت: بر اساس اعلام حادثه ای از طرف EOC استان آذربایحان شرقی به دلیل آتش گرفتن بخاری در روستای برازین از توابع شهرستان ورزقان و مصدوم شدن دو نفر خانم و آقا، با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر به همراه نیروی های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تکنسین های اورژانس، راهداری و همچنین دهیار روستای سراجه لو در شهرستان اهر، عملیات بازگشایی راه روستا و امدادرسانی به مصدومین آغاز شد.

وی افزود: بعد از ۱۰ ساعت تلاش و کوشش و بازگشایی مسیر روستای برازین، مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر انتقال داده شدند.

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر ادامه داد: مدومین پیرمرد ۸۰ ساله و خانم ۳۳ ساله بودند که طبق بررسی های صورت رفته سوختگی بر اثر آتش سوزی بخاری نفتی در داخل منزل بوده است.

حسن زاده در پایان ضمن بیان اینکه نجات جان یک انسان بسیار ارزشمند است، گفت: از همکاری و سرعت عمل نیروها و عوامل حاضر در این ماموریت تشکر و قدردانی میکنم.