به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید محمد عابدی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل ثبت‌ نام کاندیداهای انتخابات میان‌ دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: بیش از ۳ هزار نفر در این شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌ دوره‌ ای مجلس دهم در سال ۱۳۹۶ همکاری خواهند کرد.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات میان‌ دوره‌ ای مجلس دهم در اهر ۱۴۵ صندوق اخذ رأی شهری و روستایی پیش‌ بینی‌ شده که ۸۳ صندوق سیار و ۶۲ صندوق ثابت خواهد بود.

عابدی همچنین از آمادگی ۱۰۰ درصدی این ستاد در انتخابات سال آینده خبر داد و افزود: تمام تمهیدات و کارها لازم جهت برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور مهیا شده و تاکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر با بیان اینکه حدود ۱۳۳ هزار نفر در شهرستان‌ های اهر و هریس در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس دهم این حوزه انتخابیه واجد شرایط رأی هستند، گفت: از مجموع این تعداد، حدود ۸۳ هزار نفر در شهرستان اهر و ۵۰ هزار نفر نیز در شهرستان هریس واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس دهم هستند.

وی در پایان گفت: ستاد انتخاباتی حوزه اهر و هریس از اولین ساعات صبح امروز (یکشنبه) فعالیت خود را آغاز و تاکنون سه نفر برای انتخابات میان‌ دوره ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه ثبت نام کرده‌ اند.