به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در اهر با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان در برابر استکبار جهانی به خصوص رژیم صهیونیستی است، گفت: آمریکا سعی دارد با معامله قرن اهداف رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد ولی حضور یکپارچه ملت کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده محکومیت معامله قرن است.

وی با ذکر این که انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نقض آشکار حقوق ملت فلسطین بود، گفت: مردم هیچ‌گاه صحنه ها را خالی نکرده اند بلکه همواره حضوری پر شور نیز داشته اند.

فرماندار اهر با اشاره به این‌ که آزادی قدس و ملت فلسطین از آرمان‌ های مقدس ملت ایران است، اظهار کرد: امروز با گذشت ۴۰ سال از نام‌ گذاری روز جهانی قدس همه به این نتیجه رسیده‌ اند که قدس شریف و ملت فلسطین باید از چنگ صهیونیست‌ ها آزاد شوند.

محمودی همچنین با تاکید بر اینکه حضور یکپارچه مردم در صحنه‌ ها در تامین امنیت پایدار و حفظ منافع ملی تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: پیام ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس دفاع از تمامیت ارضی فلسطین و تجدید پیمان با فلسطینیان است.

وی در ادامه بر اهمیت مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: همان طور که تا به امروز در صحنه ها حضور داشته ایم حضور در پای صندوق های رأی می تواند دشمن شکن باشد.

محمودی در پایان یادآور شد: برای دولت که مجری انتخابات در کشور است، سلامت انتخابات و رضایت مردم از نحوه برگزاری مهم است.