به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قبل از ظهر امروز طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ قدرت آقاپور به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر معرفی شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه پاسخگویی به مردم یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی است، گفت: جامعه محوری، مردم محوری، هوشمندی و ولایی و دینی بودن از خصوصیات و رویکرد‌های مهم نیروی انتظامی است که امیدواریم در تحقق بیش از پیش آن، سایر ادارات و مسئولان نیز مشارکت و همکاری داشته باشند.

سردار علی محمدی افزود: دلخوشی ها و توفیق امروز نیروی انتظامی، پشتیبانی و حمایت های مردمی است که امیدواریم بیش از گذشته شاهد تداوم آن باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در جهت ایجاد امنیت برای رونق تولید در سطح استان همگام با سایر ادارات و نهاد‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ یونس منفرد، فرمانده سابق نیروی انتظامی اهر که به تازگی به سمت فرمانده پلیس راهور استان آذربایجان شرقی منصوب شده است، تقدیر شد.

سرهنگ قدرت آقاپور، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر پیش از این ریاست کلانتری ۱۳ تبریز را بر عهده داشتند.