به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در نخستین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبین انتخابات میاندوره‌ ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس، ۴ نفر با مراجعه به فرمانداری شهرستان اهر، ثبت نام از آنها انجام شد.

همچنین دبیر ستاد انتخابات کشور نیز از ثبت نام ۱ نفر دیگر برای انتخابات میاندوره‌ ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهر و هریس با حضور در وزارت کشور خبر داد.

بیت اله عبدالهی، امیررضا غنی زاده حاجی خواجه لو، احمد محرم زاده، ایرج میرزایی و حمید نام آوران، نفراتی هستند که امروز  (۸ اسفند ۱۳۹۵) با حضور در ستاد انتخابات شهرستان اهر و وزارت کشور، ثبت نام خود را برای کاندیداتوری انتخابات میاندوره‌ ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس تکمیل کردند.

ثبت‌ نام انتخابات میان‌ دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز (یک شنبه) در حوزه انتخابیه اهر و هریس آغاز شده است و تا پایان روز اداری چهاردهم اسفند ادامه می‌ یابد.

بر اساس گزارش های قبلی، انتخابات میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهار حوزه انتخابیه در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌ شود.