به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از جاده اهر – تبریز ضمن بیان اینکه این جاده از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز استان و حتی کشور است، گفت: طول جاده اهر – تبریز ۹۲ کیلومتر بوده که ۶۲ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده ولی بر اساس برنامه‌ ریزی انجام شده در نظر داریم ۲۰ کیلومتر از این پروژه امسال و ۱۰ کیلومتر مابقی نیز سال بعد اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه بازدید امروز تدابیری برای تسریع در اجرای پروژه اتخاذ شد، گفت: بخشی از بزرگراه اهر – تبریز به صورت شتاب زده زیر بار ترافیک رفته که باید از انجام چنین کارهایی اجتناب شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکلات مالی پروژه بزرگراه تبریز – اهر اظهار کرد: مشکلات مالی در طول تاریخ همواره بوده و هست و ما بر اساس آنچه که سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده، تعهد کرده و کار می‌ کنیم و خارج از چارچوب و قوانین نمی‌ توان برای این پروژه هزینه کرد.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ مان برای تکمیل پروژه‌ های حادثه‌ خیز همچون پروژه بزرگراه اهر – تبریز بوده و در اولویت قرار داده‌ ایم که امیدواریم با توجه به منابع مالی بیشترین راندمان و تاثیرگذاری را داشته باشیم.