به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حمیدرضا قاسم زاده در بدو ورود به این شهرستان، به همراه مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، در گلزار شهدای هوراند حضور یافت و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

وی سپس از قسمت‌ های مختلف فرمانداری هوراند بازدید و ضمن گفت‌ و گو با کارکنان این فرمانداری، در نشستی با فرماندار و بخشداران این شهرستان، مسائل و مشکلات اداری شهرستان را بررسی کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این نشست توسعه مناطق محروم را از اولویت‌ های دولت برشمرد و بر تلاش همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای شاخص‌ های توسعه در شهرستان هوراند تأکید کرد.

قاسم زاده همچنین بر تسریع در احداث ساختمان فرمانداری هوراند، استقرار بخشداری چهاردانگه به مرکزیت روستای آقبراز و بررسی و رفع مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان فرمانداری تأکید کرد.

وی در خصوص تأمین زیرساخت‌ های لازم برای برگزاری انتخابات و حل مشکل آنتن‌ دهی تلفن همراه در برخی از نقاط این شهرستان را از سوی شرکت مخابرات خواستار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی از روستای آقبراز مرکز بخش تازه‌ تأسیس چهاردانگه و چند پروژه عمرانی نیز در این بخش بازدید کرد.

حمیدرضا قاسم زاده همچنین با حضور در دفتر امام جمعه هوراند، با حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد دیدار و گفت‌ و گو کرد.