به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ممانعت از خروج گندم از شهرستان اهر، شامگاه دیشب عوامل اطلاعاتی، فرماندهی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر، ۴۳ تن و ۶۸۰ کیلوگرم گندم در سه دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این راستا ۳ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اهر ادامه داد: تردد خودروهای حمل بار گندم بدون مجوز متوقف خواهند شد و پلیس بر حسب وظایف و دستورات قضایی هرگونه خروج گندم از شهرستان اهر ممنوع است.

سرهنگ آقاپور با بیان اینکه خروج بدون مجوز گندم از شهرستان اهر به عنوان قاچاق تلقی می‌ شود، خاطرنشان کرد: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده خودروهای حامل گندم در مبادی خروجی شهرستان، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی همچنین در ادامه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: طی شبانه روز گذشته با اشرافیت اطلاعاتی و تاکتیک های پلیسی ۲ سارق حرفه ای خودرو را در این شهرستان دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر فروشنده مواد مخدر، اضافه کرد: در راستای اشرافیت اطلاعاتی توانستیم یک نفر فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنیم.