به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار امیر علیزاده طی نشستی با برخی از اعضای بسیج ورزشکاران شهرستان اهر با اعلام اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، طرح پهلوان پروری در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود، گفت: با توجه به اینکه پهلوان پروری می تواند ورزشکاران را به مسیر درستی هدایت کند و طبق فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای که فرموده اند “در کنار ورزش قهرمانی به پهلوان پروری نیز توجه شود” این طرح را در استان آذربایجان شرقی اجرا خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اهر جزو فعال ترین کانون های بسیج ورزشکاران استان آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: اگر طرح و برنامه ای در شورای ورزش با محوریت بسیج ورزشکاران تصویب شود، آماده حمایت در استان هستیم و به دلیل فعال بودن کانون بسیج ورزشکاران اهر خود را ملزم می دانیم بیش از پیش برای شهرستان اهر وقت و انرژی صرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی اصلی ترین وظیفه سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی و شهرستان ها را موضوعات فرهنگی عنوان کرد و افزود: کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اهر در کنار اداره ورزش و جوانان قرار دارد که شاید در امور اجرایی عملکرد چشمگیری نداشته باشد ولی با توجه به ظرفیت های این شهرستان در مسائل فرهنگی می توانیم به صورت تخصصی وارد عمل شویم.

علیزاده بر لزوم ترویج اخلاق ورزشی تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار به صورت منطقه ای در شهرستان اهر قابل تقدیر است و انتظار می رود یادواره شهدای ورزشکار از حالت سالن اجلاس خارج کرده و در فضای ورزشی برگزار کنیم.

وی با تاکید بر این که مطالبه گری از مسئولان وظیفه ذاتی بسیج است، خاطرنشان کرد: حفظ انسجام و وحدت و سازمان دهی ورزشکاران از ماموریت های سازمان بسیج ورزشکاران است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی در پایان یادآور شد: همه از دیدگاه سپاه پاسداران، بسیجی هستند و مرزبندی در خصوص بیسجی بودن مورد تاکید سپاه نیست.