به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی در خصوص راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، گفت:‌ در راستای تأمین نیازهای پرسنل فنی و آزمایشگاهی کارخانه ها و مراکز تولید فرآورده های غذایی و برای نخستین بار در منطقه ارسباران، رشته جدید صنایع غذایی در این دانشگاه ایجاد شده و علاقه مندان به تحصیل در این رشته پرمخاطب می توانند بدون کنکور در این رشته مهم و متناسب با بازار کار ثبت نام کنند.

وی افزود: گروه مشاوران مستقر در حوزه مدیریت آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آماده مشاوره درباره کاربرد رشته ها و آینده تحصیلی و بازار کار آنها و سایر موارد مرتبط است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این واحد دانشگاهی علاوه بر رشته صنایع غذایی در ۵۴ رشته مختلف از مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور آماده ثبت‌نام علاقه مندان تحصیل در این دانشگاه است.

سلیمی در پایان تصریح کرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در راستای حمایت از علاقه مندان تحصیل، تمهیدات و تسهیلات ویژه ای از جمله کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی شهریه در برخی رشته های کاردانی و کارشناسی و ارائه وام وزارت علوم و وام صندوق رفاه را در نظر گرفته است.