به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر از رشد ۱۴ درصدی اعتبارات تملک دارایی استانی و توازن منطقه ای شهرستان اهر طی سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: امسال سهم شهرستان اهر از محل اعتبارات تملک دارایی استانی و توازن منطقه ای بیش از ۲۷ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه اولویت رویکرد تخصیص اعتبارات دولتی به این شهرستان با تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اظهار داشت: اعتبارات تخصیص یافته امسال با تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

فرماندار اهر در ادامه گفت: اعتبارات پروژه بزرگراه اهر  تبریز، روستاهای فاقد دهیاری، روستاهای دارای دهیاری در سطح ملی افزایش یافته است که از این رو انتظار می رود برخی از اعتبارات که در قالب طرح های حمایتی اجتماعی تخصیص می یابد در سرجمع بودجه شهرستان اهر گنجانده شود.

محمودی با تاکید بر اینکه ما به عنوان دستگاه نظارتی بر هزینه کرد تمامی اعتبارات دستگاه های اجرایی شهرستان اهر به طور مستمر نظارت می کنیم، ادامه داد: تمامی هزینه کردها به دستگاه های نظارتی ارسال می شود که بایستی برای جلوگیری از بروز مشکل تمامی هزینه اعتبارات بر اساس مصوبات باشد.

وی بر لزوم تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان اهر برای خدمات رسانی شایسته به مردم تاکید کرد و گفت: کمیته فنی نظارت بر پروژه های عمرانی در ذیل کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر تشکیل شده است تا روند پیشرفت و نحوه هزینه کرد اعتبارات به طور مستمر پیگیری شود.

فرماندار شهرستان اهر همچنین در پایان سخنان خود در این جلسه از پرداخت اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی به روستاهای شهرستان اهر خبر داد و گفت: دولت از سال ۹۶ تا به حال برای خدمات رسانی به روستاهای فاقد دهیاری اعتباراتی تخصیص می دهد که بر این اساس سهم روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اهر نزدیک به ۲ میلیارد تومان بوده است.