به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اکبر مجد در آئین افتتاح دفتر انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه از احداث پایانه ناوگان باربری و پارکینگ خودروهای باربری در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با واگذاری زمینی به مساحت ۳ هکتار و موافقت اداره راه و شهرسازی زمینه برای احداث پایانه ناوگان باربری و پارکینگ خودروهای باربری شهرستان اهر برای ارائه خدمات به شهر های منطقه ارسباران فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه ۹۸۰ نفر عضو دارد، افزود: از بدو تأسیس انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه تا به امروز، ۲۸۰۰ حلقه لاستیک تهیه و در بین رانندگان توزیع شده است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان اهر همچنین اظهار داشت: انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه، مجموعه ای خودگران بوده و هیچ حمایتی مالی از سوی نهاد ها و سازمان ها صورت نمی گیرد بلکه انجمن صنفی رانندگان اهر با حمایت رانندگان زحمت کش به این جایگاه رسیده و به فعالیت خود ادامه می دهد.

مجد بابیان اینکه حوزه خدماتی انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه شامل شهرستان های اهر، ورزقان، هوراند، کلیبر و خداآفرین می شود، گفت: این انجمن بر حسب وظیفه‌ ای که دارد از رانندگان شهرستان‌ های اهر، ورزقان، هوراند، کلیبر و خداآفرین حمایت می‌ کند.

وی در پایان سامان‌ دهی وضعیت باربری و نوبت‌ دهی خودروهای باری را از وظایف این انجمن صنفی برشمرد و گفت: شاید تا پیش از این وضعیت باربری آنچنان رضایت‌ بخش و نابسامان بود و حتی در حوزه توزیع بار بین رانندگان نوبت‌ دهی نداشتیم اما با افتتاح دفتر انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه، وضعیت باربری سامان‌ دهی و جهت توزیع بار بین رانندگان نوبت‌ دهی می‌ کنیم.