به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبداللهی در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، ۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان با شروع سال تحصیلی منتظر اعمال مدارک تحصیلی خود در ارتقاء حقوق شان هستند و انتظار دارند که رتبه بندی معلمان اجرایی شود.

وی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر صمت نیز عنوان کرد: اکثر کشاورزان اهر و هریس باغدار هستند که قیمت تعیین شده برای خرید محصولات به ویژه سیب موجب متضرر شدن آنها شده که باید در تعیین نرخ خرید تضمینی تجدیدنظر صورت گیرد یا فکری به حال صادرات این محصول شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس همچنین خطاب به وزیر علوم نیز گفت: در جلسه ای که چند ماه قبل در مجلس داشتیم قول تأسیس دانشکده فرش هریس داده شد ولی خبری از احداث چنین دانشکده ای در این شهرستان نیست.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با اشاره به جلسه خود با وزیر بهداشت و معاونان وی که ۴ ماه گذشته انجام شد، عنوان کرد: با وجود اینکه در آن جلسه صورتجلسه شد که دستگاه ام. آر. آی و تجهیزات برای بیمارستان اهر و هریس اختصاص یابد ولی این مهم تاکنون محقق نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با خطاب به وزیر ورزش ضمن لبان اینکه متأسفانه اهر و هریس حتی یک متر چمن مصنوعی برای فوتبال نوجوانان و جوانان ندارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه پایان فصل کار در منطقه شمال غرب کشور را پیش رو داریم، باید هر چه سریعتر دستور احداث سالن های ورزشی در منطقه صادر شود.