مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: تکریم مردم و تسهیل امور اجرایی در سیستم اداری، اولین و مهم ترین انتظار استانداری از فرمانداری هاست.

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مرتضی محمدزاده در جلسه شورای اداری شهرستان هریس با اشاره به گستردگی وظایف استانداری و فرمانداری ها به عنوان نهاد حاکمیتی، اظهار داشت: تکریم مردم و تسهیل امور اجرایی در سیستم اداری، اولین و مهم ترین انتظار استانداری از فرمانداری هاست.

وی ضمن اعلام اینکه دولت و رئیس جمهور بر صیانت از حقوق شهروندان تأکید دارد، افزود: این دولت در سال ۹۵ با تدوین حقوق شهروندی در نظام اداری، این تکلیف را نهادینه کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری  همچنین تغییرات مدیریتی را لازمه پویایی و تحرک در نظام اداری دانست و گفت: هدف اصلی مسئولیت در نظام اسلامی، کسب رضایت مندی مردم است و مدیران دستگاه های اجرایی باید رضایت مردم را ملاک سنجش موفقیت خود بدانند.

محمدزاده، انتخابات مجلس یازدهم در اسفند ماه را مهم ترین پدیده سیاسی کشور در سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: اثرگذاری این انتخابات در معادلات سیاسی کشور تعیین کننده است و بر این اساس وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش می کند.

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی حدود سه هزار شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

در این جلسه محمد عبداللهی، بخشدار سابق مرکزی هریس به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمشید سلیمان زاده به عنوان بخشدار مرکزی هریس معرفی شدند.