به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی تقیون در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر با اشاره به اینکه ایثار و شهادت عاملی برای پایداری انقلاب است، گفت: تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران یکی از اقدامات اساسی در جهت حفظ ارزش های نظام است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان، اظهار داشت: این فرهنگ ارزشی عاملی مهم برای پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران همچنین خاطرنشان کرد: تهاجم های بیرونی و توطئه های داخلی ازجمله فعالیت های اساسی دشمن برای جلوگیری از حرکت روبه جلوی انقلاب است که راه کار مقابله با آن نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

تقیون با بیان اینکه قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران باید از سوی ادارات مورداجرا قرار گیرند، افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری کمترین کار ممکن در قبال ایثار و فداکاری آنان است.

وی در پایان بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید با همدلی، هم زبانی و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت این فرهنگ ارزشمند تلاش کنیم.