به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمد محمدپور در گفتگو با خبرنگاران گفت: دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی از ۲۹ مهر ماه لغایت ۴ آبان ماه امسال همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از نمایشگاه مطبوعات به همت خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن صنفی مدیران مسئول استان، انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات استان ظرفیت مناسبی جهت معرفی رسانه های استان بوده و در این فضای نمایشگاهی، مردم و رسانه ها می توانند به تعامل با یکدیگر پرداخته و مطالبات و انتظارات خود را بیان کنند.

محمدپور در پایان با تاکید بر اینکه شاهد رشد کمی و کیفی رسانه های استان هستیم، گفت: وظیفه ما، فراهم کردن بستری برای دیده شدن و رشد اصحاب رسانه است که ظرفیت نمایشگاه کتاب نیز فرصت مناسبی برای منعکس کردن فعالیت‌ های رسانه‌ هاست و به همین دلیل، در حاشیه نمایشگاه کتاب، بهترین سالن را برای برگزاری دهمین نمایشگاه مطبوعات استان در نظر گرفته ایم.