به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی در جلسه هماهنگی یادواره هفتمین یادواره یک هزار و ۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با اشاره به اینکه این یادواره روز یکشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۸ به میزبانی کلیبر برگزار خواهد شد، گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور در شرایط کنونی همان زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و تقویت غرور ملی جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و شایسته است این امر از سوی همه آحاد مردم جدی گرفته شود.

امام جمعه کلیبر ضمن تاکید بر اینکه باید ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعدی انتقال دهیم، ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی کشور در شرایط کنونی همان زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و تقویت غرور ملی جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه هجمه های ویرانگر فرهنگی را زنگ خطر جدی برای کانون خانواده ها و اجتماع خواند و گفت: هدف دشمنان تهی کردن انقلاب از درون است و امروز دنیای استکبار به هر طریق می خواهد ملت ایران اسلامی را از شهدا و قران و انقلاب دور کند که برگزاری یادواره های شهدا می تواند پاسخ محکمی به توطئه آن ها باشد.

وی در پایان ضمن بیان اینکه بایستی در بحث امکانات به حداقل ها بسنده کنیم و در دوران جهاد اکبر نیز میدان دار این عرصه باشیم، تصریح کرد: اگر بتوانیم از وصیت نامه شهدا و زندگی نامه آن ها نسل امروز را غنی کنیم، مستحکم ترین سنگر دفاعی را بنانهاده ایم چراکه وصیت نامه شهدا دانشگاه بسیار عظیم و کارخانه انسان سازی می باشند.

گفتنی است جلسه هماهنگی هفتمین یادواره یک هزار و ۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با حضور امام جمعه کلیبر، فرمانداران، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان های منطقه ارسباران در دفتر امام جمعه شهرستان کلیبر برگزار شد.