به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی در جمع دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با بیان این مطلب گفت: امسال جذب دانشجو در مقایسه با سال های گذشته از رشد مطلوبی برخوردار بوده و تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در مقاطع مختلف ثبت نام کرده اند.

وی با تأکید بر ضرورت تکریم دانشجویان و حل مشکلات آنان، اظهار کرد: در دفتر رئیس  و معاونت های این واحد دانشگاهی بر روی همه دانشجویان باز بوده و آنان می توانند بدون کمترین محدودیتی مستقیماً مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر افزود:‌ این واحد دانشگاهی  به عنوان بزرگ ترین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بعد از مرکز استان و بزرگ ترین دانشگاه بین مرکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی ارسباران با امکانات مختلف در حوزه های آموزشی، پژوهشی، خدماتی، رفاهی و ورزشی در خدمت دانشجویان بوده و آماده خدمت رسانی به دانشجویان است.

علی سلیمی در پایان وجود بیش از ۱۰۰ کارگاه و آزمایشگاه در رشته های مختلف، سلف‌سرویس مجهز، ورزشگاه چندمنظوره، کتابخانه معمولی و دیجیتالی، سایت های اینترنتی، مسجد و مجتمع فرهنگی، امکانات خوابگاهی برای برادران و خواهران، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، مجتمع ورزشی و … را از مزایای این واحد دانشگاهی عنوان کرد.