اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » علمی
کد خبر : 31747
پنجشنبه - 25 مهر 1398 - 11:33
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

جذب بیش از ۷۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ثبت نام کرده اند.

جذب بیش از ۷۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی در جمع دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با بیان این مطلب گفت: امسال جذب دانشجو در مقایسه با سال های گذشته از رشد مطلوبی برخوردار بوده و تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در مقاطع مختلف ثبت نام کرده اند.

وی با تأکید بر ضرورت تکریم دانشجویان و حل مشکلات آنان، اظهار کرد: در دفتر رئیس  و معاونت های این واحد دانشگاهی بر روی همه دانشجویان باز بوده و آنان می توانند بدون کمترین محدودیتی مستقیماً مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر افزود:‌ این واحد دانشگاهی  به عنوان بزرگ ترین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بعد از مرکز استان و بزرگ ترین دانشگاه بین مرکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی ارسباران با امکانات مختلف در حوزه های آموزشی، پژوهشی، خدماتی، رفاهی و ورزشی در خدمت دانشجویان بوده و آماده خدمت رسانی به دانشجویان است.

علی سلیمی در پایان وجود بیش از ۱۰۰ کارگاه و آزمایشگاه در رشته های مختلف، سلف‌سرویس مجهز، ورزشگاه چندمنظوره، کتابخانه معمولی و دیجیتالی، سایت های اینترنتی، مسجد و مجتمع فرهنگی، امکانات خوابگاهی برای برادران و خواهران، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، مجتمع ورزشی و … را از مزایای این واحد دانشگاهی عنوان کرد.