به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر در پی شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تصلتی صادر کرد.

متن پیام امام جمعه شهرستان اهر به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (۲۳/احزاب)

شهادت مظلومانه و جانکاه سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی قلب بسیجیان جهان را متألم و داغدار نمود.

بزرگ مرد مجاهد و غیرتمندی که با مجاهدت‌ها و مبارزات خود با تروریست‌ها و داعش و اعلام انقراض این گروهک جنایتکار نقشه‌های بی‌رحمانه آمریکا و استکبار جهانی را بی‌اثر نمود.

سردار سفرکرده ما که محبوب‌القلوب دل‌های پاک عالم بود همواره دنبال شهادت می‌گشت که به آرزوی دیرینه خود نائل آمد و به لقاءالله پیوست.

او سرباز فداکار برای پیش برد اسلام و یاری وفادار برای جبهه مظلومان و مستضعفان جهان بود که به‌فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته جبهه مقاومت را در مبارزه با مستکبران و متجاوزان مدیریت و راهبری می‌کرد که خون پاکش جبهه مقاومت را مقاوم‌تر خواهد نمود.

جانیان بزدل این حادثه غمبار که خباثت تروریستی خودشان را ابراز نمودند، باید بدانند سلاح و تفکر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بر زمین نخواهد ماند و دل‌بستگان خونخواه او در محور مقاومت در مصاف مبارزه با شیاطین روزگار و اشرار لحظه‌ای درنگ و وقفه نخواهند کرد و تا پیروزی نهایی راه و هدف مقدس آن شهید والامقام را ادامه خواهند داد و جبهه مقاومت انتقام سختی را از آنان خواهد گرفت.

اینجانب با دلی پرخون و غمبار این مصیبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی و همسنگرش ابو مهدی المهندس و همراهانش را به محضر قدسی حضرت بقیه‌الله الاعظم روحی لتراب مقدمه الفدا، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، نماینده معزز ولی‌فقیه در استان، ملت غیور ایران، محور مقاومت، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراکز علمی، خانواده محترم آن بزرگوار و اهالی محترم و شهیدپرور اهر و ارسباران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

حاجی زاده – امام جمعه اهر
۱۴ دی ماه ۱۳۹۸