به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدرضا داداشی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه همایش آسیب های اجتماعی؛ چالش ها و راهکارها در ۱۴ اسفند ماه سالجاری در دانشگاه پیام نور واحد اهر برگزار خواهد شد و گفت: هدف از برگزاری همایش که مصوبه کارگروه تخصصی اجتماعی – فرهنگی فرمانداری شهرستان اهر است، شناخت روزآمد آسیب‌ های اجتماعی، رصد و ارزیابی آنها، بررسی و ارایه راهکارهای علمی و توصیه‌ های  متناسب جامعه و منطقه می باشد.

وی ضمن اعلام اینکه آسیب های اجتماعی در جامعه به یک مقوله بسیار مهم تبدیل شده و امروز خانواده ها را نشانه گرفته است، اظهار داشت: باید از همه پتانسیل ها برای پیشگیری از این مهم استفاده کنیم که در این راستا همتی مضاعف و تلاشی منسجم نیاز است و دانشگاه و مراکز علمی نیز در راستای رسالت خود تلاش می کند راهکار های علمی را برای پیشگیری از این آسیب ها ارایه نماید.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر همچنین با اشاره به محورهای همایش، ادامه داد: این همایش از حمایت های علمی انجمن ها و پایگاه های علمی کشور بهرمند می باشد و اساتید مجرب از دانشگاه های مختلف کشور و استان در کمیته علمی و داوری همایش همکاری می نمایند.

داداشی در ادامه گفت: از عموم محققان، صاحب نظران و اهل قلم و تفکر استدعا دارم با حضور فعال خود در همایش و ارسال مقاله ضمن پربار نمودن همایش، از نظرات سازنده خود ما را بهره مند سازند.

وی افزود: علاقمندان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت همایش به نشانی http://conference.pnu.ac.ir/AzSharghi-AharSPCS یا پورتال دانشگاه پیام نور اهر به آدرس http://ahar.eaz.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر خاطرنشان کرد: شایسته است از ریاست و هیئت رئیسه محترم دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی، امام جمعه محترم، فرماندار محترم و معاون محترم فرمانداری و مسئولین محترم ادارات عضو کارگروه تخصصی اجتماعی – فرهنگی شهرستان اهر که در شکل گیری و آغاز فعالیت این همایش عنایات بیشتری را مبذول داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

محمدرضا داداشی در پایان گفت: ضمن قدردانی از اهالی محترم رسانه شهرستان و منطقه، از یکایک ایشان جهت معرفی همایش طلب یاری دارم تا همگی از این طریق قدمی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه و کشور عزیزمان ایران اسلامی برداشته باشیم و امید که بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان عزیز از اقصی نقاط کشور در این همایش باشیم.