به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در دیدار مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی اهر با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه ۷۰ پرو‍ژه مختلف عمرانی در ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها در بخش های مختلف از جمله راه، کشاورزی، برق رسانی، آب رسانی، مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی، بهداشتی و سایر پروژه هاست که همزمان با دهه فجر شاهد افتتاح آن ها خواهیم بود.

وی دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: برای پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر، بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار اهر همچنین اظهار کرد: دولت با همه توان و امکانات به دنبال خدمت رسانی گسترده به مردم شریف کشورمان است.

محمودی ادامه داد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف بوده و لازم است مسئولین دستگاه‌ های اجرایی در این ایام، خدمات ارائه‌ شده را به اطلاع مردم برسانند.

وی ایام‌ الله دهه مبارک فجر را تجسم اراده، ایمان و عظمت ملت مسلمان ایران خواند و افزود: این دهه یادآور رهایی مردم از استبداد ستم شاهنشاهی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که با اندیشه‌ ای والا و اعتقادی راسخ، کاخ‌ های استبداد را ویران ساخت تا همه بدانند، ملت ایران اسلامی با ولایتمداری و امید به آینده پیروز همه عرصه‌ ها خواهد بود.

فرماندار شهرستان اهر همچنین افزود: امروز برکات فراوان انقلاب اسلامی در عرصه‌ های مختلف ازجمله زیرساخت‌ ها، حمل‌ و نقل، ارتباطات، اکتشافات، صنایع نظامی و … برای همگان قابل‌ مشاهده و مشهود است.

زاهد محمودی در پایان سخنان خود گفت: در طول چهل‌ و یک سال از عمر انقلاب به دستاوردهای بزرگی رسیده‌ ایم تا آنجا که مقتدرانه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده‌ ایم و این عزت انقلاب، مرهون خون‌های پاک شهدایی است که برای اهداف والای انقلاب و نهادینه شدن ارزش‌ های اسلامی از جان خود گذشتند.