به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در گفتگو با خبرنگاران از آماده باش کامل قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل شهرستان اهر خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، قرارگاه زیستی شهرستان با حضور اعضای قرارگاه تشکیل شد و اقدامات لازم در این خصوص به تصویب رسید.

وی در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع برای تنویر افکار عمومی، افزود: با استناد به تصمیم قرارگاه استان آذربایجان شرقی، تعطیلی مراکز آموزشی، فرهنگی، آموزشگاه های آزاد، مهدهای کودک، کتابخانه های عمومی ‌و سایر مراکز عمومی شهرستان اهر در این جلسه به تصویب رسید.

رییس قرارگاه زیستی شهرستان اهر در ادامه گفت: مقرر شده بهداشت و درمان شهرستان آموزش های های لازم را برای گروه های هدف مانند حمل و نقل عمومی، مراکز تجمع و سایر اماکن عمومی انجام دهد.

محمودی همچنین از لغو تمامی همایش ها، کنسرت ها، جلسات و سایر تجمعات در اماکن عمومی طبق مصوبه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل شهرستان اهر خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست داریم پیام های بهداشتی و درمانی را مد نظر قرار دهند و اخبار و اطلاعات دقیق را از سایت وزارت بهداشت و درمان، شبکه استانی سهند و مراجع معتبر پیگیری نمایند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مثبت ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است اما تلاش می کنیم تمامی تمهیدات لازم را برای پیشگیری از شیوع این ویروس فراهم نماییم.