زاهد محمودی در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) در خصوص برنامه های ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر گفت: طبق مصوبه های ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر، در صورت نیاز ساختمان فعلی هلال احمر یا به عبارتی ساختمان بیمارستان قدیم اهر با پیش بینی تجهیز ۱۰۰ تخت بستری جهت ارائه خدمات به بیماران کرونایی در اختیار شبکه بهداشت و درمان اهر قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: در دستورالعملی که از وزارت کشور به شهرستان ها ابلاغ شده، فقط می توانیم محدودیت و تشدید محدودیت در جاده‌ ها را داشته باشیم و مسدود کردن جاده ها به هیچ عنوان توصیه نشده است که بر اساس امکانات موجود و نیروی انسانی، تقویت اکیپ غربال گری و تب سنجی را در محورهای مواصلاتی داشته ایم.

محمودی در ادامه با تاکید بر اینکه تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از تعطیلی نانوایی ها، داروخانه ها، قصابی ها و میوه فروشی ها آرامش خاطر به مردم می دهد، گفت: در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان اهر هیچ گونه مشکلی نداریم و از طرفی برای اطمینان خاطر دادن به مردم در رابطه با تأمین نان، ۱۶ تن بر سهمیه آرد نانوایی های شهرستان اهر اضافه شده است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر در ادامه گفت: اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت اهر بر نحوه توزیع کالا و اقلام ضروری در بازار و کنترل قیمت ها و جلوگیری از گران فروشی نظارت دارد و با افراد خاطی برخورد می شود.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با اشاره به نقش رسانه ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر، ابراز داشت: رسانه های شهرستان اهر در رابطه با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همراهی با این ستاد عملکرد مطلوبی داشته اند که جای دارد از تلاش تمامی خبرنگاران و رسانه ها قدردانی کنیم.