به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در گفتگو با خبرگاران گفت: عصر سه شنبه، ۲۷ اسفند طی تماسی با پلیس ۱۱۰ مراتب درگیری دو جوان گزارش شد و بلافاصله ماموران نیروی انتظامی به محل اعزام شدند که مشخص شد یک نوجوان ۱۷ ساله بر اثر ضربه چاقو از ناحیه سینه مورد ضرب قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش تکنسین های اورژانس و پزشکان در اتاق عمل، متاسفانه به دلیل شدت جراحات منجر به فوت شد، افزود: در این حین شناسایی و دستگیری قاتل این نوجوان در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش ماموران نیروی انتظامی در عرض کمتر سه ساعت قاتل به همراه آلت قتاله شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ضمن اعلام اینکه سپس متهم با بازسازی صحنه قتل به صراحت به قتل اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم در جریان اعتراف عنوان کرد که هنگام حادثه از خود بی خود شده  و چون نتوانسته خود را کنترل کند مقتول را با ضربه چاقو از ناحیه سینه مورد اصابت قرار داده است.

سرهنگ آقاپور در ادامه با اشاره به وقوع چندین فقره قتل طی سال جاری در شهرستان اهر، گفت: متاسفانه قتل های به وقوع پیوسته امسال در شهرستان اهر، سنین قاتل و مقتول در حد جوان و نوجوان بوده و همین امر زنگ خطر را به صدا در می‌ آورد تا خانواده‌ ها با کمی توجه بیشتر اجازه ندهند فرزندانشان در هر شرایطی سلاح سرد با خود حمل کنند.

وی همچنین در پایان با بیان اینکه طبق دستور مقام قضایی هیچ فردی حق حمل سلاح سرد ندارد، ابراز داشت: قتل در دعوای بین دو دوست صورت گرفته و از این‌ رو اخطار داده می‌ ‎شود هر فردی که سلاح سرد به همراه داشته باشد و پلیس آن را کشف کند به شدت برخورد خواهد شد.