به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، موسی کاظم پور در گفتگو با خبرنگاران از ایجاد اشتغال زایی برای حدود ۳۰۰ نفر در شعبه تولیدی آلکاپیدا در شهرستان اهر خبر داد و گفت: تولیدی آلکاپیدا برند معتبر کشوری و مستقر در تهران است.

وی افزود: تولیدی آلکاپیدا جزو مقام های اول مشتری پست برای فروش اینترنتی در ارسال مرسولات پستی در تهران است.

مؤسس اهری الاصل تولیدی آلکاپیدا در ادامه گفت: این تولیدی حدود ۱۲ سال است که در تهران فعال است و دو سال پیش نیز با همکاری فرماندار، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر شعبه دوم تولیدی را در این شهرستان فعال کرده ایم.

کاظم پور همچنین گفت: با توجه به برنانه یک سال آینده و استقبال شهروندان عزیز قصد داریم تمام امکانات تولیدی خود را در اهر مستقر نماییم.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی آلکاپیدا با الگوهای روز دنیا برش داده میشه و دوخته می شوند که بانوان علاقمند در اهر بعد از آموزش توسط آموزشگاه ستایش و خانم شهریاری آماده کار در کارگاه میشوند.

مؤسس اهری تولیدی آلکاپیدا در پایان با بیان اینکه بعضی از دستگاه ای موجود در تولیدی آلکاپیدا برای اولین بار به اهر وارد شده اند، یادآور شد: در روزهایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، نیروهای کار تولیدی آلکاپیدا بیمارستان اهر را تنها نگذاشتند و با همکاری تنگاتنگی، تا جایی که توانستند کمک حال بودند.