به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای اداری این شهرستان اهر که به دلیل فضای کافی جهت رعایت فاصله اجتماعی بین حضار در سالن میرزاجعفر قراجه داغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از مجموعه عوامل و کادر شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر و کادر درمانی که دو ماه است با ویروس کرونا درگیرند، گفت: هیچ کدام از پروژه های عمرانی شهرستان اهر اعم از پروژه های ملی و استانی نباید به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شوند و بایستی با قوت و رعایت توصیه های بهداشتی تداوم داشته باشد.

وی از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه اهر – مشگین شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۰ کیلومتر از این بزرگراه در حوزه استحفاظی شهرستان اهر قرار دارد که ۲۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده و تاکنون در ۷ کیلومتر آن عملیات خاکبرداری، خاک ریزی و بتن ریزی انجام شده است.

فرماندار اهر در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ های انجام یافته از سوی ادارات در بحث کمک به پیشگیری و درمان و سایر موارد مرتبط با کرونا، افزود: فرمانداری شهرستان از مدیران و رؤسای تلاشگر و جهادی حمایت می‌ کند و ادارات کل استانی بدون هماهنگی مدیریت ارشد شهرستان حق تغییرات در ادارات و نهادهای مرتبط را ندارند.

محمودی با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال سال جاری، گفت: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را «جهش تولید» نام گذاری کرده اند که در این راستا هرچه در توان داریم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دریغ نخواهیم کرد و در ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان، کمیته «جهش تولید» را تأسیس می کنیم.

وی ضمن اعلام اینکه برآیند ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر این است که توانسته ایم شیوع ویروس کرونا را تا حدودی مدیریت کنیم ولی هنوز وضعیت عادی نیست، تصریح کرد: شهروندان احساس نکنند که کرونا به طور کامل ریشه‌ کن شده است بلکه همه باید در خصوص رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند حساسیت داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث فاصله‌ گذاری اجتماعی و هوشمند در اهر، گفت: در زمینه فاصله‌ گذاری اجتماعی و هوشمند، با تشکیل کمیته‌ ای شهر اهر را به هشت بلوک مجزا تقسیم کردیم و مدیریت‌ های لازم از طریق مراکز بهداشتی صورت گرفت که خوشبختانه به نتایج ارزشمند و هدفمندی دست یافتیم.

زاهد محمودی در پایان با اشاره به اینکه در ارائه تسهیلات حمایتی دولت از کسب و کار فعلاً منتظر ابلاغ دولت هستیم، خاطرنشان کرد: هر اندازه که سلامت مردم مهم است، اقتصاد اصناف نیز مهم است که خوشبختانه قاطبه اصناف همکاری بسیار خوبی داشتند و امیدواریم با ارائه بسته های کمکی از سوی دولت به این قشر زحمتکش کمک های لازم را ارایه دهیم.