به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در حال انتقال به استان همجوار در جاده اهر – تبریز خبر داد و گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر حمل مواد مخدر از نوع هروئین به استان همجوار از شهرستان اهر، رسیدگی به این موضوع را سریعاً در دستور کار قرار دادیم که پس از کار اطلاعاتی و هماهنگی با مقامات ذی ربط، خودروی مورد نظر را متوقف و پس از بازرسی، ۲۰ کیلو و ۳۹۱ گرم مواد مخدر هروئین که به طور ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردیم.

وی افزود: این محموله مواد مخدر که از استان همجوار بارگیری و از مسیر اهر عبور می کرد، طی یک عملیات غافلگیرانه ای در جاده اهر – تبریز کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی اهر با تاکید بر این‌که آمار کشفیات مواد مخدر و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در اهر روند افزایشی دارد، گفت: در این عملیات متهم به همراه مواد مخدر کشف شده و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ آقاپور در پایان از مردم اهر و ارسباران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از حمل و توزیع مواد مخدر و سایر جرایم را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.