به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه کمیته برنامه ریزی اهر با افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات استانی این شهرستان در سال‌ جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سر جمع کل اعتبارات سال ۹۹ شهرستان اهر از اعتبارات استانی حدود ۲۸ میلیارد تومان است.

وی افزود: اعتبارات شهرستان اهر در سال‌ جاری به سه بخش اعتبارات مستمر، تعمیر و تجهیز دستگاه های اجرایی به ارزش ۱۱.۵ میلیارد تومان، پروژه ‌های اولویت ‌دار بیش از ۱۰ میلیارد تومان و پروژه ‌های نیمه‌ تمام با رقمی بیش از شش میلیارد تومان تقسیم شده است.

فرماندار اهر همچنین گفت: اگر اعتبارات پروژه های نظیر بزرگراه اهر – مشگین ‌شهر با ۸۳ میلیارد تومان، قطعه گویجه بئل در بزرگراه اهر – تبریز با ۲۸ میلیارد تومان و … را حساب کنیم، مجموع اعتبارات شهرستان اهر به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می رسد.

محمودی در پایان ابراز داشت: سال گذشته برای حل مشکل برق شهرک صنعتی اهر با پیگیری هایی که با همراهی نماینده مجلس کرده بودیم، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۳۵ درصد آن تخصیص یافته و برای تأمین برق مورد نیاز صنعت گران در این شهرک صنعتی اقداماتی انجام می دهیم.