به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عصر امروز درگیری چند نفر در اورژانس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر که به نحوه ارائه خدمات اعتراض داشند، موجب مصدومیت جزئی ۵ نفر از عوامل بیمارستان شد.

یکی از پرستاران اورژانس که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در خصوص این اتفاق گفت: مدتی نگذشته بود که شیفت را تحویل گرفته بودیم، چند نفر با لحن بی ادبانه وارد اورژانس شدند و سپس با توهین و تخریب اموال و دستگاه های اورژانس موجب وحشت بین کادر درمانی و بیماران شدند.

وی ضمن اعلام اینکه در این حادثه ۴ نفر از کادر درمان و یک نفر از نگهبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، گفت: حجم مراجعات به بیمارستان اهر با وجود شرایط شیوع کرونا بیش از حد است ولی در طول ۱۲ ساعت کاری تلاش ما ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

این پرستار همچنین گفت: این افرادی که فضای اورژانس را ناامن کردند و مانع خدمات‌رسانی به سایر شهروندان شدند و مشکل خاصی نداشتند؛ فقط یک خونریزی کوچک در انگشت داشتند و قبل از آن هم می ‌بایست به یک کودکی که دچار سوختگی شده بود رسیدگی می ‌کردیم ولی چون نتوانستند نوبت را رعایت کند با عصبانیت امنیت و آرامش فضای بیمارستانی را مختل کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کادر درمانی از بابت خدمات رسانی و مواجهه با بیماران کرونایی که مدام بر آمار مبتلایان اضافه می ‌شود تحت فشار هستند و ایجاد ناامنی را دیگر نمی‌ توانند تحمل کنند.

اگر امنیت کادر درمان تأمین نشود نمی توانیم خدمات ارائه دهیم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر نیز در این خصوص گفت: در صورتی که امنیت کادر درمان اورژانس بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر تأمین نشود، نمی توانیم خدمات ارائه کنیم.

محمد میرزاپور ادامه داد: درگیری در اورژانس به همراه ضرب و شتم و تخریب اموال بیمارستان اهر اولین بار نیست که اتفاق می افتد و همواره کادر درمانی از ناامنی ها اظهار نگرانی می کنند.

منبع: مهر