به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر محمد میرزاپور با قدردانی از پیگیری های نماینده اهر و هریس برای تأمین تجهیزات و امکانات مراکز درمانی اظهار داشت: اخیراً در سفر معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان اهر و موافقت با درخواست نماینده اهر و هریس، بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر تأمین می شود.

وی افزود: همچنین اعتبار دو میلیارد تومانی برای تکمیل و تجهیز بخش زایمان بیمارستان اهر که با بهره برداری از آن، اهر دارای مجهزترین بخش زایمان در سطح استان خواهد بود، اختصاص یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر ادامه داد: از نتایج دیگر این سفر دستور تحویل دستگاه‌ های «اتوآنالیزور»، «سی‌آرم» و «EEG» است که در صورت تحقق بر تجهیزات درمانی و تشخیصی بیمارستان افزوده خواهد شد.

میرزاپور همچنین با اشاره به دیدار اخیر نماینده اهر و هریس با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این دیدار معاون وزیر بهداشت قول تأمین و تخصیص دستگاه PCR برای تشخیص بیماران مبتلا به کووید -۱۹ و راه‌اندازی آن در شهرستان اهر داده است.

وی با تأکید بر این ‌که بر اساس وعده معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستگاه PCR تا پایان شهریور ماه در اهر استقرار می ‌یابد، گفت: با تحقق این وعده، قدم بزرگی در تشخیص بیماران کرونایی در شهرستان اهر و شهرستان‌ های هم ‌جوار برداشته می ‌شود و دیگر نیازی به ارسال نمونه بیماران به تبریز نخواهیم داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: همراهی نماینده مردم اهر و هریس با سیستم بهداشت و درمان و تلاش بی ‌وقفه برای تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز، قابل تقدیر است که امیدواریم با همت و همکاری سایر مسئولان بتوانیم کاستی ‌های حوزه بهداشت و درمان اهر را جبران کنیم.