به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عصر روز شنبه (۲۵ مرداد ۱۳۹۹) با حضور نماینده شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور حداکثری اصحاب رسانه در محل سالن میرزا جعفر قراجه داغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران شهرستان اهر تجلیل شد.

در ابتدای برنامه الیاس ممی پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ضمن خیر مقدم به حضار، مختصری در مورد تاریخچه مطبوعات ارسباران و جایگاه رسانه در اهر گفت و از بی مهری های روا داشته شده به خبرنگاران و مشکلات این قشر زحمت کش مطالبی بیان کرد و از توجیه بعضی نهادها و سازمان ها در خصوص رسالت خبرنگار توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین در ادامه استاد حسین دوستی از فعالان فرهنگی و نویسندگان مطرح اهری سخنانی در خصوص چاپ کتب ارزشمند در شهرستان مخصوصا کتاب شناسنامه مطبوعات ارسباران توضیحاتی ارائه دادند و در پایان شعری از سروده هایشان در مورد خبرنگاران قرائت کردند.

استاد جعفر خضوعی سردبیر نشریه گویا یکی دیگر از فعالان عرصه خبر شهرستان نیز در خصوص نقش رسانه در رشد و توسعه اشاره کرد و مواردی از مطالبات شهرستان ارائه داد و خواستار اهتمام جدی نماینده و فرماندار به توسعه شهرستان مخصوصا در عرصه گردشگری و فرهنگ و هنر شدند.

گفتنی است در این مراسم احمد محرم زاده، نماینده شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و رسول خدابخش، فرماندار جدید شهرستان اهر که چند روز قبل معارفه شد، به سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسمن با اهدای لوح تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر تجلیل شد.