به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌ زاده در آخرین جلسه سال جاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که با محوریت اقتصاد مقاومتی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با ابراز تأسف از اینکه کشورمان در زمان کنونی از مسائل جناح‌ بندی‌ های سیاسی رنج می‌ برد، گفت: باید تمامی مسئولین در پیشبرد اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری تلاش کند.

وی با بیان اینکه برخی تغییرات در حوزه فرهنگی کشور بسیار نگران‌ کننده است، افزود: بیکاری و اشتغال جوانان از دیگر دغدغه‌ های اصلی جامعه به شمار می‌ رود که استکبار جهانی با استفاده از این موارد در صدد تغییر فرهنگ ایران اسلامی است.

امام جمعه اهر با اشاره به ۳ انتخابات مهم پیش رو در این شهرستان گفت: همه ما وظیفه‌ داریم در این سه انتخابات مهم حضوری حداکثری داشته باشیم و افراد اصلح را انتخاب نماییم.

امام جمعه اهر ادامه داد: باید مسئول مورد انتخاب مردم فکر و دغدغه فرهنگی داشته باشند و همچنین در فکر بهبودی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیز باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر در پایان با تأکید بر این‌ که تغییر نام کوچه‌ ها از نام‌ های شهدا و به غیر به‌ هیچ‌ عنوان قابل‌ قبول نیست، تصریح کرد: به‌هیچ‌ وجه اماکن عمومی و میادینی که به نام شهدا نام‌ گذاری شده نباید به نام‌ های دیگری تغییر یابد.